Kane - Breda Live - 10-07-2010 - Breda

Moderator: Jerry84

Kane - Breda Live - 10-07-2010 - Breda

Postby kane71 » 11 Jul 2010, 12:04

Veel te doen, te weinig tijd en zin om vaak naar Kane te gaan, maar zo dichtbij konden we niet laten schieten en dat voor 10 euro, da's helemaal lachen, dus met best friends afgesproken en naar het bloedhete Breda. Hadden van tevoren al besloten na Kane naar huis te gaan, want de rest kon ons niet zo bekoren en zeker met die hitte niet.

Vorig jaar was het erg slecht geregeld bij Breda Live hoorden we en ze hadden er dit keer iets meer tijd aan besteed, maar het was zeker nog niet goed op poten gezet. Poorten gingen later open en dan nog minder dan de helft... Eerst munten halen en toen rustig aan naar het podium gegaan. Bewust niet vooraan gaan staan, stonden op een rij of 6 en ruimte genoeg. Veel te warm om op elkaar te gaan staan.

Elske de Wall was al aan het spelen; hoorde haar toevallig van de week op de radio voorbij komen en al ken ik geen 1 nummer van haar, ze had een erg goede stem (concurrentie voor Ilse??????, had ze qua stijl wel wat van weg). Daarna wachten op Kane. Gedoe met het koelen van de apparatuur... En toen begon Kane. Geen bijzondere setlist, maar ja, het is een festival en het nummer van het laatste album dat ik graag ooit live nog eens wil horen (Dogma 2.0) spelen ze toch niet... Ze begonnen met No surrender en eindigden met Catwalk Criminal (áls Nederland wereldkampioen wordt, volgt er nog een speciale kleine download, maar dat ligt in de handen van Oranje). Tussendoor werden STS, RDOM, DTS, Love over healing, Shot of a gun gespeeld (is niet gehele setlist volgens mij...). Ik moet zeggen, het was een leuk optreden, al was het wat kort, maar voordat S&N begonnen, zijn wij in Breda nog wat gaan eten en op de weg naar de auto nog een stukje S&N gehoord en op het grote scherm gezien. Mooi voor het noodweer thuis. Foto's volgen later.
Fearless is a state of mind!

WWW.KANE-NET.NL + www.youtube.com/user/SandMusics
kane71
Die-hard

Re: Kane - Breda Live 10 juli 2010

Postby XIII » 11 Jul 2010, 13:36

Setlist was:

01 - No surrender
02 - Something to say
03 - In over my head
04 - Everything you want
05 - Damn those eyes
06 - Scream
07 - A little something
08 - Shot of a gun
09 - Rain down on me
10 - Love over healing
11 - Catwalk criminal

Heb jullie niet gezien in het publiek. Wel Dennis van Leeuwen trouwens. Die stond gewoon een halve meter achter ons naar Elske te kijken...
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
XIII
Die-hard

Postby kane71 » 12 Jul 2010, 09:27

Ja, dat was de setlist, niks bijzonders, maar de sfeer was er goed en toch wel bekenden gezien 8)

Afgelopen weekend was er ook Oosterhout live met een ander kaliber muziek...en vanochtend stond het verschil mooi in foto's weergegeven. Het saaie Oosterhout live dat al heel vroeg in de avond werd afgelast door het noodweer en dan deze foto: Image

Foto's en filmpjes staan inmiddels online.

kane71
Die-hard

Postby cyberkane » 21 Jul 2010, 20:39

Vandaag kwam o.a. Kane met rain down voorbij op omroep brabant, om 21.00. misschien komt er nog een herhaling ?
Tell me how do you rate the morning sun?
cyberkane
Site Admin

Postby kane71 » 22 Jul 2010, 09:34

cyberkane wrote:Vandaag kwam o.a. Kane met rain down voorbij op omroep brabant, om 21.00. misschien komt er nog een herhaling ?

Heb het gisteren ook zitten kijken, maar het was elk uur herhaling. Volgens mij kun je ook bij uitzending vermist het terugkijken.

kane71
Die-hard

Return to Concertverslagen