Wat ik net op Hyves tegenkwam in de categorie 'blogs' en ik erg aardig vond was het onderstaande:
Zes jaar is een lange tijd. En na zes jaar zijn uitgegroeid tot een vaste waarde binnen het reilen en zeilen van KANE is heel mooi. Ook wijzelf checkten de updates op
WWW.ALL-KANE.COM om de zoveel dagen. Vaak een net wat andere inslag, ja ook vaak eerder met nieuws dan wij ha, ha. Gelukkig konden ze nog net geen betere liedjes schrijven....
Met enige verbazing zag ik dan ook toevallig dat de aanvankelijke 'under construction'-site was omgezet in een vaarwel. Na zes jaar houden de makers Ico, Linda en Marcel er mee op. Met stille trom vertrokken. Een laatste pagina; 'Het is tijd om verder te gaan...'
In zes jaar is er een boel langsgekomen. Van 2004 naar nu.... Het lijkt bijna een leven terug. Gelukkig hebben we de albums nog!
En het is tijd om verder te gaan. Linda, Ico, Marcel.... Heel erg bedankt voor al die tijd, moeite, inzet, support... al die positieve energie. Ik hoop dat jullie goed gaan en het jullie goed zal blijven gaan. Veel succes met nieuwe inspiratie along the way! Bedankt voor jullie bijdrage aan ons succes. We hopen dat we ook aan jullie succes hebben bijgedragen... Er staat me iets bij ha, ha... All the best guapos!
Dinand Woesthoff
KANE
Dream Out Loud..